Alla inlägg den 21 juni 2010

Av kirsti Wastring - 21 juni 2010 11:15

...ja nu börjar jag nästan undra???? Så många upplevelser jag haft där jag varit omgiven av mörker??!!! När min 2;a man hade meddelat mej att han träffat en annan kvinna.....han hade gått ut genom dörren och jag gick ut på balkongen och SKREK ut min smärta!!!!  - "Nu blir jag utesluten ur församlingen,ingen vill ha med mej att göra...mitt liv är över!!!"....stod och tittade ner mot marken och ville nästan hoppa...Men jag gick in igen och satte mej i en fåtölj,alldeles tom och förtvivlad....Så "ser jag " hur jag störtar ner i en MÖRK BRUNN.....jag bara väntar på att nå botten och "mosas" till döds....MEN ÄNNU EN GÅNG.....precis när jag trodde att jag skulle KROSSAS så är det NÅGOT eller NÅGON som tar tag i mina ben och LYFTER UPP MEJ UR DEN MÖRKA BRUNNEN!!! Helt omskakad går jag och lägger mej och sover.Insåg att LIVET GÅR VIDARE!!!  Ja,ännu en gång när jag tänker på dessa händelser så inser jag att DET SOM INTE DÖDAR HÄRDAR!!! Och....det är NGN som går vid vår sida......  

Av kirsti Wastring - 21 juni 2010 11:02

Vilken tur att det har varit ganska dåligt väder här i Jämtland.....eftersom jag har suttit i en liten "TV-BRÖLLOPS-BUBBLA" HELA helgen.Visst kan jag tycka att endel program blivit lite överdrivna....Men så fort man fått se Victoria och Daniel "live" så har man verkligen sett deras jordnära kärlek till varandra! KONSERTEN kvällen före bröllopet var ju bara BÄST!!! Jag GRÄT hela kvällen!!!!!! MEN nu får man nog SLÄPPA taget om detta bröllop och komma tillbaka till "verkligheten"....börja förbereda för semestern.....

Ovido - Quiz & Flashcards