Alla inlägg under februari 2011

Av kirsti Wastring - 5 februari 2011 15:20

ja man kan väl lugnt säga att vi vet egentligen inte så mycke....och just nu så syftar jag på LIVET!!! Tittar mej ofta i backspegeln och undrar varför jag gjorde så?!! eller varför jag INTE gjorde så??!! Och naturligtvis så ångrar man massa beslut....MEN det var ju för att jag inte VISSTE konsekvenserna....och egentligen vet jag nog inte alla konsekvenser nu heller.....även om tiden har gått....MEN hur skulle livet se ut om vi visste alla konsekvenser i förväg??? EN RAK JÄMN MOTORVÄG MED EN SIKT PÅ ca 80 ÅR.....hmmm...nej tror inte jag är intresserad....Jag vill inte veta,JAG VILL LÄRA mej,jag vill ta ett steg i taget och känna in och LYSSNA in hur hjärtat reagerar.Så har mina senaste år sett ut...OCH NU HAR JAG T.O.M  NÄSTAN STÅTT STILLA....i över ett år.....Många vänner har undrat och försökt hjälpa mej att "resa mej upp"....men det har inte gått.....TIDEN måste ha sin gång...DÅ orkar man resa sej när det är dax....naturligtvis handlar det om att lyssna in sej själv och att vara beredd att "börja om"när det är dax...men INGEN VET i förväg när det är DAX!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards